LEV-LIVET......lördag!! FARLIGT!!! :P

Många utav er har hört om beachen tror jag!!!! lol
men många utav er har inte varit på en sån skön beach som finns i florida där jag bor :P
men vi var på beachen och hade det skit skön vi tog en jävlig promenad på beachen ass skön!½!!!!!!
Sen hoppade vi i och badade och det avr ruggit kalt tycker jag för vårat blood här i detta land e ju så tunt XD
men hur som helst jag göra allt för jag ska och kan leva livet sen i slutet spelade vi tennis paddle ball!!! och då var det jag och min broder som spelade och det var riktigt farligt men......... synd var det såå att mina bad brallor sprack XD lol
men det gjorde inte för måttot är ju att LEVA-LIVET!!!!!!!!!
men sen fick jag ju vara försiktigt för dom sprack där man inte vill att dom ska spricka!!! så att vi höres det gick bra för mig då :P men det avr allt för igår :P lol jag är en dag försenade  lite :P

Kommentarer
Postat av: Thea

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 20:47:48
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0