LEV-LIVET......MÅNDAG!!! :P

NU är jag hemma från skolan och allt annat vi har gjort !!!
vi var på DD och det avr gott men det är tjackis mat så man blir lite äklad!!
men som sakt man måste leva livet!!!!!!
nu håller jag på att eta bilder på sloths och det är jävlig  roligt för dom e så sega :P
lol jag lyssnar på musik och annat skit!!!!!! men det gör inget!!!!!!! för allt man ska göra e leva livet!!!
hoppas ni gillar detta jag skriver och ni ska säga till andra vänner att gå in p´å denna blog och skriva lite för jag gillar mer besöjkare :P hoppas ni återkommmer för min blogg och lite mera saker jag var i skolan och det avr det valiga gå till alla olika klasser och sen göra läxor och nu ahr jag final exams nu :( DET är FETT bull!!!!!! hatar läxor ):
det är fett med bull
men håller på att träna lite gitar och gör lite fl!! och spelar vanliga spel som msn göra!!!
För man måste ha roligt i livet!!!! och det ahr jag MEN MITT MÅTTO E LEV LIVET!!!!


HÄR KOMMER NÅGRA GRYMMA BILDER!!!!!! FRÅN SLOTHs OCH NÅGRA RANDOM BILDER SKREV I STORT FÖR KÄNDE fÖR DET :P XD :D

ferrari-segway.jpgflask-umbrella.jpgluxury-laptop.jpgdenna dator kostar bara 1,000,000 ganska grymm vae elr cool snarare!! i keppen gömmer dom sprit så ingen kan see att dom ahr sprit bara en schtekare ahr sånt!!
absolut-hacker.jpgHAKCAR SOM FAN!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0